úterý 26. května 2009

HoRKoShiT

Je to horší než jsem čekala. Neskutečná horka mě ničí a ničí...Nebaví mě nic, nejraději bych jen ležela v chládku...nesnáším léto. Je to snad nejhorší část roku, zrušila bych ho. Uáá
Včera jsem byla s bráchou ve městě, jakože si nakoupím vše potřebné k realizaci svých plánů....a to bych nebyla já, abych nezapomněla na to hlavní :D :D Nekoupila jsem si vlny na tašku, kterou chci. Takže i nadále sedím doma a čumím do prázdna :D
Možná se dnes pustím do šití, protože můj nový stroj jsem zatím stále nevyzkoušela. Takže jako vždy, nastříháme od oka, sešijeme od oka, vypářeme přesně.
A pořád se odhodlávám učit na fr. Potřebovala bych někde zjistit jak to je s "de" u tekutin....nikde to nemůžu najít.

4 komentáře:

Mau řekl(a)...

Páni, ty šiješ jo? Já například pletla jednou v životě a poté jsem prohlásilam, že už nikdy více xD ale chtěla bych nějakou háčkovanou čepici nebo tak něco.. prostě si vyrobit něco šik, to musí být fajn :) Léto nesnáším, snad ještě více než zimu.

tvídovka řekl(a)...

Za zrušení léta *aneb přidávám se jeesss*

Zuzee řekl(a)...

S "de" ti nepomůžu, já umí za 4 roky frániny maximálně Je suis a la maison... :-D

easychaotic řekl(a)...

jak to myslis u tekutin?

 
Made by Lena