středa 20. května 2009

JSem Na SEBe HrDá

A je to :) Miluju svou fotogenickou paměť....s minimálním úsilím jsem dosáhla maximálních výsledků. Stačí si představit knihu a příslušnou stránku a opsat :D

Takže má maturita dopadla i s těmi nejsračkojdnějšími tématy, jako bylo české Baroko!.....
celkem za 5.

Dvojka byla jen z angličtiny a za to se teda stydím, protože vím, že výkon to byl tak hodný 3. Takový trapný výpadek, byl zklamáním nejen pro mne, ale i učitelku. Nikdy se mi to snad nestalo a bylo to fakt příšerné...ostuda ...
Ale zas jsem byla pochválena za účto...dokonce zvedlým palcem učitelky a slovy: Veruun Super, super to bylo....
a sklidila jsem též poděkování za svůj výkon v češtině naším místopředsedou komise p. Skřivánkem....
Nervy byly zcela minimalizovány na hodinu předem a 15 minut po zahájení....ostatním jsem se propletla naprosto s klidem.
A všeci ostatní to obrečeli za mě :D Pan S. s mamkou si pobrečeli asi nejvíc, ani nevím proč :D
Tak teď mi začíná 3měsíční volno...plné tvořivosti a nových nápadů a nových doplňků do mého šatníku...jupíííí

4 komentáře:

sumiko řekl(a)...

Gratuluju! Stejný výsledek jako já loni. Užívej si dlouhé prázdniny :)

easychaotic řekl(a)...

Gratuluju moc a moc:)

zuzee řekl(a)...

Začíná mi to samé Veru! .-) Jupí! gratuluju Ti!!! CO budeš celé 3 měsíce robit? Já si začínám hledat brigošu a pokud se nedostanu na vš, tak se bude řešit, jestli nepojedu do cizíny ;)

tvídovka řekl(a)...

super-šikovná ^^

 
Made by Lena