středa 23. září 2009

HoLLanDia

konečně jsem se dokopala k uveřejnění páru fotek z Niz. :) Jsem už téměř týden v Ově a chodím do školy. Nemůžu říct, že bych zatím byla nadšená. Je nás 20 na oboru a z toho 15 lidí je z jazykového gymplu. Docela mám bobky, všeci jsou takoví dobří a já jen sedím a čumím. Našla jsme si tam kamarádku L. a ta je na tom podobně. ..to ta Obchodka :)
při zápisu se mi však nepovedl zapsat ani jeden nepovinný předmět, takže si nemůžu dovolit některý povinný neudělat. Jinak poletím. A toho se fakt děsím, všechno je ve francouzštině, pořád tam chcou abychom mluvili. No horor a to jsme na začátku...
Tak tady jsou aspon ty fotky :)
Ti kteří mě mají na FB, viděli fotek mnohem víc:)
Jinak jsou řazeny pozpátku, nechce se mi to přehazovat....


Na cestě domů


Holandské moře, neuvěřitelně špinavá pláž a ledové moře.

Jak jinak než rovnou za nosem.

Pohled z lodi na přístav.

Nakonec to byla obří bublina, ale nestihli jsme ji zaznamenat.
Muzeum vědy a techniky, kde i dospělí si vyhrajou jako děti.

Pivní vršky.

Projížděla loď.

Výstava napříč celým Amstrdamem.

Kanální labuť.


Nemá se fotit, ale já fotím :)

Takto bydlí na předměstí Amstru.

Street Art

Opět jeden sloník někde v Amstru.

Nákupní centrum.

Náš týdenní domov.

Kanál

Kola smí parkovat všude, kde vás napadne.

Letiště, první holandská fotka.

Žádné komentáře:

 
Made by Lena