středa 1. července 2009

MúZa, KdE JSi?

Konečně hotovo. Mám nově vymalovaný pokoj, ta fialová už byla nepěkná a navíc se mi nehodila k vybavení pokoje, na kterém jsem tak dlouho dělala :) Teď jsem šťastná..sic se za chvíli stěhuju zas pryč, ale co už. Později dodám fotky, měla to být taková trávově zelená a je to jakási zářivá, ale vypadá to i tak pěkně :)
Taky obdivuju šaty jedné slečny ze švédska a možná si ušiju stejné jako ona, jsem sice oproti ní o hodně tlustší a mám větší zadek a boky, ale snad se to nějak vykutí :D Nemám ráda holky bez boků a zadku, na nich vypadá všechno krásně :D a mě to sere :D :D
Když je teď tolik času, tak občas i tvořím. Konečně jsem doháčkovala svoji dečku, možná jsem už o tom tady mluvila. Taky jsem si udělala náramek, náušnice a mamce konečně po několika měsících i svícen z gelu na svíčky.Chystám se na nějaké kabelky, ale včera mě políbila múza a já si to nezapsala a už si to nepamatuju, tak musím znova čekat na tu múzu :D

1 komentář:

Anet řekl(a)...

Hele fotky fotky... taky chci malovat pokojíček na zeleno, asi :D a tvořit.. zatim nemám čas, jsem ve fázi uklízení co se dá... Jo a dík za tu radu s těma naušnicema z knoflíku, zkusim to :)

 
Made by Lena