pátek 10. července 2009

Co PořÁD děLáM ?

Dlouho jsem se neozvala. Nechce se mi, jak jednoduché. To aleneplatí o mém tvoření. Jako první přišla na svět tato krajka.


Za půl hodiny začíná oslava a vy zjistíte, že máte vše černé, jen náušnice a obyčejné plackové korálky červené? Chce to ještě něco....není nic jednodušší než vzít háček a knoflíky :) Opravdu to trvalo pár minut :)

A pak jsem na netu narazila na tudle krásu, ale autorka za tuto tašku chtěla takovou částku, že jsem raději vzala háček a zavřela se na 3 dny doma k televizi. Jako správná důchodkyně jsem háčkovala a nestíhala ani přepínat ty trapné telenovely :D
Není sice velká, ale na procházku a do města stačí :)

Ani nepočítám kolikrát jsem tohoto frajera v Ikei očumovala. Až teď jsem se konečně dokopala a vytáhla staré vlny po babičce (aby měly ten správný nádech zašedlosti :)) a dle rady jedné velmi šikovné paní Renchinchay a dobročinného daru krásné látky od paní Č., vyrobila i látkový vnitřek. Už se těším, až do něj dám první poklady :)



Říkejme tomu úchylka :D Mám ve skříni nějaký hadr a k tomu nemám tašku. To je pro mě nepředstavitelná tragédie, okamžitě usedám ke své nové a velmi šikovné mašině a už stříhám a šiju :) Todle vzniklo díky mé červené minisukni..neměla parťáka :D


No a nakonec náušnice a náramek. Vznikly jen díky tomu, že jsem na jednom netovém obchodě objednávala a tyto perličky se tam kroutily v rohu, neodolala jsem.


A svícen pro mamku :)



Není toho sic málo. A toho času utopeného v těchto věcech :) Ale za to může to počasí :) a ta nuda doma...

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

ahoj! mohla bych tě prosím poprosit, abys mi prozradila návod na tu háčkvanou tašku..? je překrásná... Katka

Werri řekl(a)...

Pokud si koupíš prázdninové číslo Praktické ženy, tak ji tam najdeš.

Zuzee řekl(a)...

Ty jsi kočka šikovná ;-)

S@t řekl(a)...

Tyjo,tak ta taška je fakt skvělá..Háčkování/pletení to jde mimo mé chápání..:-S

 
Made by Lena