pátek 10. července 2009

? .... !

V úterý jsem byla konečně na zápis. Samotný zápis byl asi testem, zda jsou přijatí studenti schopni studovat na VŠ. Učebna 304 byla velmi záhadná tajemná komnata, kterou jsem s dalšími 10 lidmi nemohla najít. Když jsme konečně zjistili, že je na druhé straně budovy a došli tam. Stojíme a stojíme až po 5-ti minutách na nás promluví banda lidí, kteří už tam dávno byli:,, Jestli jdete na 304, tak se už dávno začalo." Tak v tomdle testu jsem neobstála :D
Naštěstí už mám index a do konce srpna se musím zapsat na nějaký kurz.
A už brzo se budu stěhovat do Ovy. Huíí už se těším :) Nepředstavitelné se stává skutečností.
Doma je to docela zmatek, všude krámy, protože se tu zařizují nové pokoje ve velkém. Navíc jsme po povodni čistili studnu a museli jsme tam dát jakýsi zázračný nápoj a teď všechno smrdí savem, už se mi ani nechce doma dávat sprcha, protože jsem tím načichlá další den :-! A tata mi to nevěří, protože téměř není doma :D
Dneska jsem si taky zanervačila, protože jsem konečně šila Ardi tašku. Matroš ze kterého vznikla je takový ten debilní silon, který nosili v podobě legín naše maminky a tetičky na přání a nucení našich babiček. Taky jsem v tom strávila dětství a je to hrozný materiál. A pracuje se s ním o to hůř, že se pořád natahuje a dělá si prostě co chce on. Naštěstí mám nový šicí stroj, tak aspoň ten mi dělá radost a spolupracuje. Nakonec projevil na danou látku stejný názor jako já a zlomila se mu jehla. Soucítím s ním :D :D
A mám nějaké divně vonící kapesníky a voní mi z toho celá držka :D :D
Taky stále doufám, že výjde to Nizozemí, já tam fakt chci :(
Teď valím asi za mátinkou, vyžebrat nějaké pěkné látky na polštář, přecejen jsem chudý studentník :D

2 komentáře:

Spicy Nicole řekl(a)...

A kampak tedy míříš? Na tu architekturu a nebo na tu francouzštinu? A do jakého města? :)
Mimochodem máš tady ale výrobků!!! Ty jsi mi teda velkovýrobna, jsi fakt šikovná :) já vždycky příjdu na tvůj blog a nestačím koukat, co všechno jsi zase vyrobila! :)

Zuzee řekl(a)...

Já jdu zítra na zápis na jazykovku ;-)

 
Made by Lena