čtvrtek 23. července 2009

UTRácíM

Tak Nizozemí vyšlo. Letenky máme zatím u kámoše. Jen se silně děsím toho, kde na to vemu. Jestli mi na brigádě nedají prachy na ruku, tak mě bude muset někdo založit :D
A i s tak nízkým stavem na účtu jsem si koupila nové šaty. :D V Orsay, nejdřív jsem odolávala, ale pak mi to cestou přes celou Ovu bylo tak líto, že jsem si je v dalším obchoďáku koupila :D Hodí se k nim jedna z mých DIY tašek, takže paráda :)
Jinak jsou karečkované, ve stylu asi 50. let. Někdy hodím photo.
A pracuju už na novém polštáři, prostě pořád něco dělám :) Ale většina těchto nových věcí bude směřovat se mnou do Ovy.
Návštěvnost blogu silně klesá, ale překvapuje mě, že se tu objevují lidé, o kterých jsem už ani nevěděla, že existuji ve světě online.

Taky je vám takové vedro? Nesnáším léto, bolí mě hlava a už nevím, kde se schovat před sluncem...a mí drazí rodiče mě ještě lanaří, abych jela do města na výlet. Se asi po..... :D

2 komentáře:

Spicy Nicole řekl(a)...

Je prostě nutné dělat si neustále radost? Novýma šatama, bižu a podobně... Co bychom z toho života jinak měly? No ne?
Jinak u mě návštěvnost taky prudce klesla... ale spíše je to tím, že slečny, se kterými jsem se navštěvovala přestaly blogovat a je to škoda, nu :(

S@t řekl(a)...

Pořád ti tu zručnost ve všech ručkoprackách závidím..sakra :D mě užije tak akorát na pletení náramků(Sigrid Hennke a její kniha dělá zázraky), ale jsem vždycky líná to dodělat.. No a znovu jsem obnovila blog..Snad má návštěvnost stoupne z nuly,alespoň na deset..

 
Made by Lena