čtvrtek 13. srpna 2009

NuDA

Jsem naprostý kulturní barbar a proto zde nepíši.
Mám se celkem fajn. Venku není ani vedro ani zima.
Rodiče odjeli na dovolenou v pondělí a zítra pořádám gardenparty pro kámošky a jejich kluky. Už se těším, nebude nás tam sice bůhvíjak moc, ale i tak.
Včera jsem svému milému chystala večeři a vyprskl mi olej, tak mám trochu popálenou ruku, ale není to tak hrozné, trochu puchýře.
Jinak chodím do práce a dnes jsem celý den uklízela barák, nemůžu si trhnout přec zítra ostudu, že mám bordelářské rodiče(jinak bych se na ten jejich bordel mohla...)
No takže jak vidíte, nic nového a zajímavého se neděje. Stále háčkuju polštář a přemýšlím jak vlastně přestěhuju tu postel doOVy. Opravdu to vypadá, že ji povezu tramvají :D :D Můj tatík totiž není absolutně schopný pro svou dcerku něco udělat a převoz zařídit.
Takže nic se neděje, zas končím. :)

Žádné komentáře:

 
Made by Lena