sobota 9. ledna 2010

SamA NEvěříM

Je to hrozné mám plno času a přitom žádný. Jsem už jak ti beznadějní důchodci.
Sekla jsem se školou, fejsbukáři vědí, prostě to nešlo a ani jsem asi nechtěla aby to šlo. Odrazovala mě arogance a přístup vyučujících....ztratila jsem motivaci a nadšení.
Sedím doma, občas zkouknu net a pošlu někam životopis. Už 14 dní čekám taky na odezvu z Amstru od kamarádů, jestli mi tam teda udělají jedno místečko na půl roku nebo budu muset makat jak šroub tady za směšné prachy. Nabídek je ovšem docela dost i v čr, ti co říkají, že není práce podle mě jen nechcou. Práce je dostatek se mi zdá, hlavně v mém oboru teda :)
Jinak jaké byly Vánoce, jestli tady ještě někdo teda chodí? U nás docela bohaté a i přes prvotní nedorozumění opravdu vydařené. Po několika letech jako "šťastná rodina," ale fakt jen jako..
Jsem s nadílkou spokojena, asi i proto že jsem si půlku vybrala sama :D
V Ostravě se mi jinak strašlivě líbí, mám to město opravdu ráda. Nevím, co proti němu lidé mají, je pěkné, je zábavné, žije, je zajímavé a umí překvapit.
Když tak přemítám, ani nevím jestli opravdu do toho Amstru chci odjet, pravda, peníze se hodí, ale nechce se mi, jsem líná...
Už nechodím ani na jiné blogy, jen jsem pořád doma nebo v ově, sedím a nudím se. Život plyne a já zmírám a vadnu. Stává se ze mě docela troska, i když pít a kouřit jsem zatím naštěstí nezačla :D Nechápu lidi jež se vyžívají být roky na pracáku. Je to úděsné a zničující.
Tak se ozvěte, kdo tady chodí. Jak se máte? Jak se vám vede a co Vánoce ? :)

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

me se vede studijne.. ucim se ted skoro furt.. ale po zkouskovem to bude sranda.. tri mesice prazdnin.. se bude kalit jedna radost :)

Tomx

 
Made by Lena