neděle 21. března 2010

WerRi Se ZaS PřesTěHOvaLa

Neuvěřitelné jak ten čas letí. Zase jsem změnila místo pobytu. Momentálně se hlásím z Amstru, kde pracuji, momentálně do listopadu. Jsem tu už 3 týdny, je neuvěřitelné jak to letí, jako bych dojela včera. Dělám housekeepera a jsou tu samí lidi z mé vesnice, luxus :)

Zajímalo by mě, kolik lidí sem ještě zabloudí. Já se přiznávám, už na žádné blogy nechodím, není čas. Pracuji každý den, na wíkendy se tu nehraje. Mám z té práce totálně dodělané celé tělo, ruce, nohy, klouby, záda :D Prostě totální důchodce, co ráno tak tak vstane. 

Přivezla jsem si zde i plno nití, vln, jehlic a háčků, jak je u mě zvykem, bez nich ani ránu. Lidé, jež mě mají na facebooku, už viděli můj nový výtvor, ostatní si budou muset počkat až se odhodlám tu fotku přihodit i sem.

Pracovat celý den je zvláštní. Nutí to člověka přemýšlet nad vším. Občas mě zachvátí příjemná nostalgie, je tolik vzpomínek. Na moji zimní práce, na tolik lidí v okolí, spousta situací a vzpomínek, vypisovat je tady nemůžu a ani nechci...ale uznávám, je krásné topit se v myšlenkách.

Taky musím zamachrovat, potkávám na hotelu angličany, francouze a lidi, kteří těmito jazyky mluví. A DÁMY A PÁNOVÉ, JÁ JIM ROZUMÍM. a občas ze sebe i něco vyžblebtnu. 

Jinak se tady lidé nezměnili, chrochtají. Nevím jestli už do česka dorazilo jaro, ale tady je už v plném proudu. Všude samé parky, zeleň, nádherné fialové, bílé, žluté a modré krokusy....vypadá to až kýčovitě...volně se tu prochází po chodnících u "kanálů" husy a kačeny....

Určitě holandsko doporučuju navštívit, tento týden budu mít snad konečně volno, tak se už těším. Snad poznám nějakou novou část Amsterdamu....

2 komentáře:

oveczka řekl(a)...

uvazuju o amsterdamu na leto,nemas tam neco? :D

Werri řekl(a)...

Tady, kde pracuji, je podmínka minimálně půl roku. Abych pravdu řekla, na léto se to ani nevyplatí. Protože jsi placená od pokojů, které uděláš a než se zaučíš, není to zrovna med a jednoduché. Takže proto nadýl ;)
Jinak se tady vůbec neorientuju, takže neporadím.

 
Made by Lena