neděle 6. června 2010

NosTaLGiA mě OpěT poHLtiLa

Dneska jsem v práci přemýšlela, kolik je písniček a skupin při jejichž názvu se mi vybaví plno vzpomínek a zážitků...dalo by se říct, že do pár písniček bych mohla shrnout svůj život :)

Ale mezi ty zásadní patří určitě:
Korn a taky písnička od Green Day /a mám takové tušení Wake me up...zahráno na kytaru - tady asi začala celá tadle éra vzpomínek spojených s hudbou...dotyčný ví :)
Nightwish a Divokej Bill - další jedna z nejkrásnějších etap, ač dost krátká, s pro mě nezapomenutelným člověkem...
Kaiser Chiefs - Every day I love you less and less - tak tadle kapela (díky této písničce) toho způsobila víc než si dokáže představit, že jo drahý ? :).
Simple Plan a Good Charlotte - samozřejmě..dlouhodobější záležitost a nejlepší roky mého života, nikdy na ně nepřestanu myslet, jak bylo vše snadné a jednoduché...vše bylo tak blízko
Rammstein - Mutter a datum 8. 2. snad 2007, velmi zásadní datum v mém životě
The Bloodhound Gang a jejich písnička The Bad Touch je symbolem léta roku 2008, viď Ardi :)
Na perfektní roky s bráchou si vzpomenu vždy při písničce od Gorillaz - Feel Good Inc.
Další sqělé roky, i když jen dva, s jedním fajn člověkem se mi vybavují při jakékoliv písničce od Lordů a Kabátů.
Při jménu Celine Dion mi vystane na mysl jedna z žen (i když to nejsou zas tak sqělé vzpomínky), je to žena, která se velmi podílela na tom, co ze mě vyrostlo

Je toho snad víc, ale todle jsou ty nejzásadnější...
A jaká hudba prolíná váš život ? Přemýšleli jste někdy nad tím, že jsou takové písničky, při kterých si vždy vzpomenete na tu jednu věc či člověka? :)

1 komentář:

Lucka řekl(a)...

Ano ano, skoro každá kapela mi asociuje s jiným člověkem.Září roku 2008 Static-X, prázdniny Manson,teď jsou to Dead Kennedys a The Exploited (má drahá polovička je značně orientovaná do klasického punku).Jojo hudba,ta nás provází vlastně celý život.ÁÁ padá na mě nostalgie!

 
Made by Lena